Întrebări frecvente

PRODUSE ȘI COMENZI 

Cum pot căuta un anumit produs în magazin?

Pentru a căuta un produs, vă rugam sa folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridică. Pot achiziționa un abonament?

Da, DeColorat.ro onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, vă rugăm să introduceți datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.

 

ADMINISTRAREA CONTULUI DE CLIENT

Am uitat parola contului. Cum procedez?

În cazul în care nu va amintiți parola contului dumneavoastră, vă rugăm să folosiți opțiunea “Parola uitata”, disponibilă în pagina de logare.

Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificți în cont și să accesați apoi opțiunile “Editeaza cont” și “Modifică adresa”, disponibile în sectiunea “Contul meu”.

Trebuie să am cont pentru a putea descărca resurse gratuite?

Pentru a putea descărca resursele gratuite, este necesar să vă creați un cont de utilizator.